Forsiktig

«Vær forsiktig så du ikke skader neglene når du fjerner bakdekselet.»

De har humor, det har de! Jeg var sikker på at det skulle stå «skader dekselet» eller noe sånn, men den gang ei. Jeg velger å tro, som Christina sa, at det er noen i USA som har saksøkt Samsung fordi en negl brakk i forsøket på å løsne dekselet. Stakkars amerikanske kvinner.

Den nye mobilen kom i posten i dag, og jeg måtte jo lese litt i bruksanvisningen. Litt… Ok, bittelitt. Kanskje jeg faktisk må lese litt mer enn før denne gangen – det er jo litt av en utvikling som skjer i mobilverden, selv for meg, som har skifta mobil noen ganger etterhvert. De varer ikke alltid så lenge, det skal være sikkert og visst.

Jeg tok aldri særlig mange bilder med den forrige mobilen, men noen ble det jo. Det er et rart utvalg av motiver, men det er egentlig enda rarere hva jeg aldri tok bilde av, av alle ting jeg har sett, gjort og folk jeg har vært med. Kameraet er ikke det på mobilen jeg bruker mest, må jeg innrømme. Men med tanke på bildekvaliteten gjør jo ikke det så mye.

Om jeg ikke kan bruke bildene til stort annet, kan jeg jo bruke dem som halvdårlig underholdning på bloggen?

Og med det, etter å ha delt nesten alle mobilbildene som ble tatt, sier jeg… Hm. Jeg sier ikke noe mer, jeg.

5 tanker om “Forsiktig

  1. Dette var da ikke halvdårlig underholdning – men ytterst oppmuntrende og koselig underholdning:) Fortsett å ta bilder med det nye kameraet – eh unnskyld- mobilen;)

  2. Liker bloggen din! :-) Egentlig trenger jeg ikke skrive det, for det vet du! ;-) Glad for at du forteller om «dialivet, og herlig å se at humoren er der. Gøy med alt du «ser», og at du kommer på å ta bilde av det, og ikke minst at du lar oss blogglesere få ta del i de og dra på smilebåndet.
    Gratulerer med ny mobil! :-D
    Håper du ikke ødela neglene dine.. ;-)

  3. Jeg liker bildekavalkaden meget godt! (Muligens fordi jeg er med på to bilder?) Håper på å høre mer om den nye mobilen din, og se flere bildekavalkader fremover :D

  4. Bildene av deg er eksepsjonelle. Hadde jeg hatt et glimt av deg i hvert blogginnlegg, hadde nok lesertallene her gått til himmels!

Legg igjen en kommentar